29 Mayıs 2013 Çarşamba

Uykusuz her gece, ama bu gece başka gece :S

Sabahın 5 buçuğunda uyanıp tekrar uyumayan oğlum sayesinde bugün dünyaya leyla leyla bakıyorum. Çalışan anne olmanın en zor yanı bu olsa gerek, ya da ben uyku konusunda hassas bir insan olduğum için bana öyle geliyor :s

Yine de ii giden şeylerinde olduğunu düşünüyorum, mesela oğluma çorbasını günlük hazırlamak yerine dün akşam nedense o uyurken hazır ettim bugünün çorbasını. En azından bu uykusuz halimle bu akşam ne yiyecek onu dert etmeyeceğim.


Bu arada düdüklüden annemden miras çok tırsan ben bikaç hafta önce bi düdüklü aldım, dillere destan valla. Bugüne kadar böyle bi kolaylığa neden karşı çıkmışım anlam veremiyorum. Her kullanışımda ahada ses mi geliyo tencereden diye tırsa tırsa kullansamda tırsma katsayım gitgide azalıyor. Bunun yanında oğlumun çorbalarını max. 10 dk da hazırlamak müthiş pratik bişey oldu. Artık akşam işten eve gidince bile yetiştirebiliyorum yemeğini. Yanlız bu 10dk. yanlış anlaşılmasın bu içindeki basınç pişme basıncına ulaştığı andan itibaren olan süre, bendeniz cahil cühela yeni öğrendim bunu. Bilmeyen kaldı ise açıklayım o basınca ulaşmasıda bi 5 - 10 dk alıyo hemen hemen :) Ama bi başladımı pişme süresi ocağın altı mum kadar yansa yetiyo ve en önemlisi karıştırma derdi yok. Diğer türlü oğluma çorba yaparken 40dk boyunca belli aralıklarla dibi tutmuşmu diye kontrol edip karıştırmak gerekiyordu. Şimdi gayet rahat bi şekilde çorba, püre yapıyorum oğluşuma :D

Epey pahalı bi tencereyi anneler günü kapsamında indirimle aldım, ama dedim ya bi kere korku var içimde illa en iisini alcam ki aklım kalmasın. Tabi bu en iyi kişiye göre değişiyo ama biraz araştırdıktan sonra tefal ve fisslerin bu konuda epey ii olduğunu gördüm. Sonunda da Fisslerde karar kıldım. İnşallah uzun yıllar dayanır, çünkü eşimin öyle bi "E artık ömürlük bi şey almışsın" deyişi vardı ki ben mesajı aldım :D

Fissler Vitavit Edition


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder