11 Mayıs 2015 Pazartesi

Bir Durum Değerlendirmesi :S



Bu sene yaz cismen de ruhen de gelmek bilmedi. Mart ayı genel olarak kazma kürek yaktırır tabi de bu sefer ki başkaydı, zira Nisan ayında kar yağdığını da görmüş olduk. Şunun şurasında bikaç gündür hava nispeten daha sıcak. Büyük konuşmak istemem ama bu kış zor geçti bizim için, buna da hamdolsun diyelim, Rabbim beterinden saklasın. Okan öyle sık hasta oldu ki yeri geldi 3hafta içinde 2 ayrı antibiyotik tedavisi gördü. Evet antibiyotiğe karşıyız ama çaresiz kaldığımız durumlar çok oldu bu kış. Eylülde okula başladığından beri 4 kez antibiyotik tedavisi bi çok kez de orta şiddette viral enfeksiyon geçirdi yavrum. Şimdi iyi olsa bile uykuda bi hırıltı bir horultu var, geniz etinden şüphe ediyoruz ya hadi hayırlısı bakalım :( ben ise önceki postta dediğim gibi iyi kötü bi düzende giden ev sistemini alt üst ettim kısa bi süreliğine çünkü benim sistem çöktü :S Şubat ayında kendimi hamiş sanarkene zamanla dr lara gide gele bişi göremeyince boş gebelik geçirdiğimi öğrenmiş ve ufak bi operasyon ile bu gebeliği sonlandırmamız gerekmişti. Operasyon ile ilgili herşey normal ilerlerken sonrasında aldığım antibiyotik yan etki etti benim ateş 41lere falan vurdu bir ishal bir sıtma derken kana mikrop karışmış dediler yedim bi sürü Serum ile bi torba iğneyi döndüm kevgire. Neyse epey zor atlattım Allahtan annem yanımızdaydı oğluma baktı derken el mecbur kaytaramıyorum, toparlanıp sistemi tekrar ayağa kaldırdım.
Odur budur oğlum kreşe ben işe devam ettik, biraz sallanarak uyuma alışkanlığımıza geri döndük, ben sinir harbi geçirmektense sallamayı seçtim.
Nisan ayında arkadaşlar ile yaptığımız gün sırası bendeydi, çoluk çocuk kudurdular bizde çene çaldık. Eşimin kurum içi eğitimi vesilesi ile 2 yıl ara verilen termal otel seminerine katıldık. Oğluşum öyle güzel yüzdü ki keşke ilk günlerde inseymişiz havuza dedirtti. Kollukları ile bi o yana bu yana gidişi beni öyle şaşırttı ki geçen sene sudan korkan çocuk o diil sanki.
Seminer dönüşü yorgunluk çanta valiz çamaşır vs bi kat daha yorularak ertesi gün işe gittim. Şansımıza hava o haftada bozuk geçti. Bu hafta ise güneş yüzü gören ben daha dinç hissediyorum kendimi. Yorgunum uykusuzum, ev iş eş çocuk kolay değil tabi ama daha umutluyum, bahar galiba sonunda geliyor. Güneş yüzü görmeye çok ihtiyacım var.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder