5 Nisan 2013 Cuma

Bahar işte şimdi başlıyor ...

Hafta sonu gerçekten sıcaktı, çiçekler açmış zaten ama benim için bu sene baharın gelişi tamamen sıcakla doğru orantılı. Güneş varsa tamamdır, işte bahar derim. Sebebi belkide bi yaz bebesi olmam, herkes sıcağı sevmez ama ben severim. Tabi ki öyle kavurucu sıcaktan bahsetmiyorum. Ama sıcak benim için rahatlık, incelik, hava almak anlamı taşıyor. Galiba minik oğlum içinde aynı şey geçerli. Çünkü o da bi yaz bebeği :)




Bu yazı iple çekiyoruz çünkü oğlumda kalın kalın giyinmekten hiç hoşlanmıyor, bende zaten bütün kış aman bebeği hasta etmeyim diye kendimi paraladım durdum. Artık yaz gelsin sere serpe dolansın ufaklık istiyorum. Tabi ben böyle diyorum ya yazın ortasında hasta etmem inşallah bebeğimi :D

Geçen yazda oğlum çok ufak olduğu için hep ev modundaydık, zaten ilk annelik tecrübem olmasına binaen bi karmaşa hakimdi ortamda. O yüzden bu bahar gerçekten oğlumla ikinci baharım gibi.


Kapının önündeki dut ağacıda ilk yeşerme belirtilerini göstermeye başlamış, değmeyin keyfime yani :)

Tabi bütün bunların yanında oğlumun diş çıkarmaya çalışması biraz işimizi zorlaştırmıyo değil. Geceler hala uykusuz geçiyo ama günden güne emekleme çabaları, bize verdiği tepkiler geliştikçe sevdiriyor da kendini sıpam :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder